-
20 Юни 2025 | 10:47:56
USD / BGN 1.7040
GBP / BGN 2.2899
CHF / BGN 2.0831
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
Иван Манчев и Димитър Тончев с кулинарно шоу из страната

28 Май 2025 | 13:17

/КРОСС/ Това лято първата по рода си мобилна кухня на Lidl се завръща с нова обиколка из страната. Под мотото „Lidl на път" кухнята ще зарадва с вкусни кулинарни изкушения, забавни игри и много награди клиентите на веригата в 15 локации в цялата страна - символично число по повод 15 години Lidl в България. Възможност да споделят любими моменти с кухнята на Lidl ще имат и посетителите на две големи събития в София - фестивала A to Jazz и Форум „Дълголетие".
И тази година специално за гостите на „Lidl на път" известните кулинари шеф Иван Манчев и Димитър Тончев ще демонстрират вкусни тематични ястия, приготвени с продукти от собствените марки на веригата. Докато шеф Манчев ще заложи на неустоими грил предложения, Тончев ще представи креативни рецепти с кроасани, съчетани със сладолед, коктейли с просеко и освежаващи сокове.
Сред акцентите на събитията ще бъдат и забавни игри, които ще носят на участниците атрактивни награди, включително ваучери за пазаруване в приложението Lidl Plus. Най-малките гости също ще могат да се включат в специално подготвени образователни игри.
Кулинарният тур „Lidl на път" стартира на 31 май в Пловдив и ще премине през още 13 града, като носи вкусни преживявания, добро настроение и празнична атмосфера. Повече за програмата на мобилната кухня, можете да откриете тук.
С „Lidl на път" компанията продължава своята мисия да вдъхновява клиентите си с апетитни и свежи предложения, приготвени с достъпни и висококачествени продукти.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 137 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.