• 08 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8167
  •  GBP / BGN 2.2794
  •  CHF / BGN 2.0019
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 16°C

Над 9 милиона лева са спестили потребителите на Lidl Plus през 2022 г.

Над 9 милиона лева са спестили потребителите  на Lidl Plus през 2022 г.

/КРОСС/ Потребителите на Lidl Plus са спестили над 9 милиона лева през 2022 г., благодарение на мобилното приложение. Статистиката показва още, че за изминалата година над 10 милиона е броят на артикулите, които клиентите са закупили с отстъпка през Lidl Plus, а от тях – 2 милиона са тези, които са стрували на потребителите само 1 стотинка.

Две години след старта си Lidl Plus доказа, че е изключително ефективен инструмент, с който потребителите могат да спестяват ежедневно. Радваме се, че спазихме своето обещание към тях – да им помагаме да пазаруват още по-изгодно по един модерен и удобен начин: със своя телефон. Ще продължим да го правим и занапред чрез много повече купони, нови функционалности и нови възможности за клиентите на Lidl Plus да пестят, печелят и да са винаги на плюс“, коментира Нели Месерджиева, директор „Промоции, маркетинг и потребителско поведение“.

През 2022 г. потребителите на мобилното приложение са се възползвали от над 2000 купона и оферти. Това са и едни от основните функционалности, които предлага Lidl Plus за оптимизиране на семейния бюджет. Ако се използват всички оферти и купони поне веднъж в седмицата, приложението може да спести минимум 10 лв. седмично на всяко домакинство. Дигиталната скреч карта е още едно предимство на Lidl Plus. При всяко сканиране на касата, без значение дали клиентът се е възползвал от конкретна отстъпка, той получава нова скреч карта, която може да донесе допълнителни купони.

В допълнение на изгодните оферти потребителите на Lidl Plus имаха възможност да се включат и в над 20 различни игри и кампании с различни парични и предметни награди, сред които ваучер за кемпер за лятната ваканция, лаптопи през септември, а в подкрепа на коледното пазаруване – стотици ваучери за пазаруване на стойност 300 лв. и много други.

В полза на потребителя е и секцията „Партньори“ на Lidl Plus, благодарение на която потребителите могат да се възползват от допълнителни отстъпки и преференциални оферти извън Lidl. Партньорите са подбрани така, че да са съобразени с нуждите на потребителя, с полезни предложения за цялото семейство. Такива са OMV, SDI брокер, езикови училища “Интелект”, аптеки SoPharmacy, онлайн платформата с уроци Уча.се, Софийската опера и балет и др.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.