• 18 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8036
  •  GBP / BGN 2.2826
  •  CHF / BGN 1.9846
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 24°C

Седем талантливи студенти влизат в Lidl като стажанти

Седем талантливи студенти влизат в Lidl като стажанти

/КРОСС/ Седем студенти, сред които талант в логистиката и лекоатлет, са новите стажанти в Lidl. Те идват от различни университети в България, Великобритания и Нидерландия, за да навлязат в света на търговията и да работят по конкретен бизнес проект през следващите 2 месеца.

Първото ново попълнение идва от университета Твенте в Нидерландия, където учи индустриално инженерство и мениджмънт. Макар само на 20 години, Нишо Танев има зад гърба си не малък опит. Още в гимназията създава бизнес проект за производство и продажба на тениски. Победител е в конкурс за създаване на проект за приложение за верига на доставки, а от друга надпревара печели титлата „Талант на годината в логистиката“. Именно нея ще трябва да защити в Lidl, където ще има задачата да открие най-оптималния и ефективен начин за преместване на огромно количество стока.

Как да се постигне висока ефективност и как обслужването да бъде винаги с усмивка? Отговор на тези два въпроса ще търсят стажантите Десислава Димитрова и Мартин Стоянов. Десислава ще разчита на своя предишен маркетинг опит в строителна фирма, а Мартин ще заложи на вече натрупаните знания в Lidl, след като за втора поредна година е стажант в компанията.

В следващия коридор застава Серафима Митева, която е била национален състезател по лека атлетика. Днес е първи курс, специалност „Право“, и именно това ще бъде нейната задача в Lidl – да намери начин да оптимизира работата в правния отдел на компанията.

Как се изгражда силна работодателска марка е общото предизвикателство на следващите трима стажанти. Радослав Боев идва от Великобритания, където учи, за да се впусне в проучване, свързано с фирмената култура. По време на пандемията работи за онлайн стартъп за дигитални визитки, а сега насочва вниманието си към корпоративната култура в Lidl. Следващата дама – Ася Зарева, влиза в ролята на инфлуенсър, с което успешно се справя и в ежедневието си. Този път обаче ще има за задача да отразява стажантската програма в социалните мрежи и да показва най-интересните моменти. Може ли дизайнът да допринесе за успеха на една работна оферта? – това е темата, на която ще се посвети Памела Герговска. Тя също има предишен опит в Lidl като стажант и вече е решила, че именно HR е областта, в която иска да се развива.

През следващите 2 месеца всичките седем стажанти ще се фокусират върху своите проекти, ще преминат през различни обучения, ще опознаят света на Lidl, а на финала – ще представят и защитят своите идеи пред ръководството на компанията.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.