• 17 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8000
  •  GBP / BGN 2.2782
  •  CHF / BGN 1.9913
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 14°C

Lidl-Trek представи своя отбор за Tour de France 2023

Lidl-Trek представи своя отбор за Tour de France 2023

/КРОСС/ 29 юни 2023 г., София. Lidl-Trek представи своя състав за предстоящото 110-о издание на емблематичното колоездачно състезание Tour de France. В отбора на двете световноизвестни марки влизат общо 8 състезатели от 7 държави, които комбинират в себе си както младост, така и необходимия за тази надпревара опит.

Професионалните колоездачи от Испания, Дания, Белгия, Франция, Люксембург, Италия и САЩ са готови да спечелят не само етапите от най-популярното колоездачно състезание в света, но и сърцата на всички любители на този спорт. На представянето на отбора в Билбао, Испания, Lidl-Trek показа новите официални екипи в жълто, червено и синьо, които ще носи не само мъжкият отбор на Tour de France 2023, но също така и женският състав, който стартира на 30 юни в друго традиционно състезание - Giro d'Italia 2023. Момичетата от отбора на Lidl-Trek са от Германия, Великобритания, Италия, Холандия и Австралия.

Партньорството между Lidl и Trek, като две доказани на световно ниво марки, обединени от стремежа си към най-добри постижения, има амбициозни планове. Целта на сътрудничеството между двете компании е да изградят отбори на световната колоездачна сцена, които да вълнуват и вдъхновяват не само феновете на спорта, но и следващото поколение шампиони при жените и мъжете, както и всички колоездачи - професионалисти и аматьори. Като партньори Lidl и Trek ще се съсредоточат както върху развитието на спортните успехи, така и в подкрепата на повече млади спортисти. Със своя вдъхновяващ отбор от разнообразни и международни спортисти Lidl-Trek има амбицията да бъде модел за подражание за устойчиво колоездене.

„Искаме да популяризираме устойчивото колоездене и активния начин на живот. Убедени сме, че именно активният живот и здравословното хранене повишават качеството на живот на хората. С Lidl-Trek искаме да вдъхновим възможно най-много хора да използват велосипедите си - следващото поколение шампиони, както и всички велосипедисти, независимо дали са професионалисти, или просто любители. Защото колоезденето е достъпен спорт, подходящ за всеки, който иска да бъде по-активен в ежедневието си. Точно както и нашите продукти са достъпни за всеки", заяви Мартин Алес, старши вицепрезидент "Mаркетинг" в Lidl International.

„Много сме развълнувани, че представяме Lidl-Trek точно преди най-голямото колоездачно състезание за годината. Всеки член на отбора чувства привилегията от това да си партнира с Lidl, които не само споделят нашите ценности и вдъхновение, но и същата представа за това как бихме искали да се развиваме като отбор и организация в нашия спорт. Нямаме търпение да започнем да се състезаваме като Lidl-Trek и да покажем нашия нов разнообразен екип от колоездачи, преди да започне началото на натовареното от състезания лято." Това сподели Luca Guercilena, генерален мениджър на Lidl-Trek.

За Lidl е чест да бъде основен спонсор и стратегически партньор на Lidl-Trek, лицензиран за състезанията от Световното първенство по колоездене на Международния колоездачен съюз (UCI WorldTour). Сътрудничеството между двете компании започва с женското Giro d'Italia на 30 юни 2023 г. и Tour de France за мъже на 1 юли 2023 г. Като партньори Lidl и Trek ще се съсредоточат както върху развитието на спортните успехи, така и на здравето като цяло, включително движението и рационалното хранене. За двете компании е фундаментално важно да насърчават здравословния и активен начин на живот като част от тяхната социална отговорност.

За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 118 магазина в 53 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

За Trek

Trek Bicycle е световен лидер в проектирането и производството на велосипеди. Компанията вярва, че велосипедът може да бъде практично решение за най-сложните проблеми в света, и се ангажира да премахне бариерите, които пречат на хората да използват велосипеди за транспорт, отдих и вдъхновение.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.