• 18 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8036
  •  GBP / BGN 2.2826
  •  CHF / BGN 1.9846
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 22°C

Lidl трикратно по-строг в проверките на пестициди

Lidl трикратно по-строг в проверките на пестициди

/КРОСС/ Всеки ден Lidl предлага на своите клиенти 120 вида свежи и проверени плодове и зеленчуци. Веригата прилага три пъти по-строги от нормативните изисквания към остатъците от пестициди, като ги тества регулярно за над 700 вида в акредитирани лаборатории в Германия и Гърция, гарантирайки безопасността и отличното им качество.

“Като верига, която предлага основно храни, качеството и безопасността са нашата отговорност, затова прилагаме строга и комплексна система за контрол. При тестването на плодовете и зеленчуците, които предлагаме, следваме стриктно регулациите на ЕС и националните изисквания, но тези на Lidl в случая са три пъти по-строги. Например - максималното допустимо количество от пестицида Ametoctradin в грозде е 6 mg/kg, а нашият критерий в този случай е 2 mg/kg. Това дава сигурност на клиентите ни за това с какво се хранят“, коментира Драгомир Илиев, управител "Стоково снабдяване и маркетинг" в Лидл България.

Lidl има за цел устойчиво намаляване употребата на пестициди при отглеждането на плодовете и зеленчуците, като избира и работи със сертифицирани производители, следващи добри земеделски практики. От 2019 г. насам всички доставчици на плодове и зеленчуци за веригата са сертифицирани по GLOBALG.A.P., който покрива критерии като проследимост по време на производствения процес, безопасна и законосъобразна употреба на пестициди, работа с качествени торове и семена, регулярни анализи на водите, почвата и продукцията, както и стриктен контрол на продуктите до клиента и спазване на оптимална хигиена. Сертификационният статус на доставчиците се контролира регулярно.

За часовете път от полето до рафтовете на Lidl, плодовете и зеленчуците минават през изключително стриктен контрол за качество, свежест и температурен режим на транспорт и съхранение. Още при доставянето им до складовете на веригата се правят щателни тестове по предварително заложени критерии за грамаж, захарност, съдържание на сок и др. В случай на отклонение от тези предварително договорени изисквания стоката няма да отиде на рафта в Lidl.

 

Свежите плодове и зеленчуци са любими и предпочитани и от волейболните звезди, което е темата и на новата кампания на Lidl. За поредна година компанията е партньор на Българската федерация по волейбол и предлага по-здравословен начин на живот чрез своите продукти, както на талантите, така и на всички клиенти. Затова и родните волейболни звезди са верни фенове на свежите и проверени плодове и зеленчуци в Lidl, защото за тях качествената храна и упоритите тренировки са в основата на успеха и физическата им форма.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.