• 14 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6672
  •  GBP / BGN 2.2309
  •  CHF / BGN 2.0956
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Mercedes-AMG One е готов

Mercedes-AMG One е готов

/КРОСС/ От нула до 300 км/ч за 15,6 секунди? Мооже и Mercedes-AMG One може да го прави. Максималната му скорост е електронно ограничена до 352 км/ч, прави спринта до 100 за 2.9 идо 200 за 7.0 секунди. Сега този дългосрочен проект на спортното дъщерно дружество на Mercedes - AMG ще празнува първата си световна премиера за 55-ата си годишнина на наистина подходящо за това място "Фестивала на скоростта" в Гудууд (23-26 юни 2022 г.).

С оглед на климатичната криза, прогнозирания недостиг на гориво и други глобални проблеми, идеята за такъв необикновен хиперавтомобил като One естествено повдига въпроса - наистина ли е необходим? Ясният отговор е Не!

Но не можете да подхождате към якото творение от Афалтербах по напълно обективен и трезвен начин, поне ако сте човек с афинитет към технологиите. Защото представлява нещо на границата на технически осъществимото, гениална смес от прецизното инженерство и електроника, която всъщност е баланс между изключително взискателната технология на Формула 1 и новото определение за ежедневна използваемост.

The One може да бъде регистриран като всеки нормален автомобил но със системна мощност от 1063 к.с. Това се осигурява от 1,6-литров, шестцилиндров ДВГ и четири електромотора. Да, One е хибридно превозно средство, Mercedes-AMG определя неговия чисто електрически пробег точно 18,1 километра.

Само си го представете - в неделя сутрин шепнете с колата из жилищния комплекс с високопроизводителния състезател с повече от 1000 к.с. и ако това не е социално приемливо. По същата посока - разходът според стандарта WLTP е само 8,7 литра на 100 километра.

„За първи път в света двуместен супер спортен автомобил пренася най-модерната и ефективна технология за хибридно задвижване на Формула 1 от състезателната писта на пътя“, казват от швабската компания.

В Mercedes-AMG никой не крие факта, че със създаването на Project One е трябвало да бъдат преодолени огромни технически предизвикателства. "Мнозина може би са си помислили в хода на разработката, че проектът ще бъде невъзможен за изпълнение. Въпреки това екипите в Афалтербах и във Великобритания никога не са се отказали и вярваха в себе си", казва шефът на Mercedes-AMG Филип Шимер.

В допълнение към хибридното задвижване на Формула 1, One отбелязва и много други технологии на моторните спортове. Дали карбоновия монокок и карбоновата каросерия, напълно променливото задвижване на всички колела с хибридно задвижвана задна и електрическо задвижвана предна ос с векториране на въртящия момент, носещ двигател/трансмисионен агрегат и активна аеродинамика или сложно шаси с тласък с шест режима на шофиране.

Според създателите му, колата дори предлага повече от състезателен автомобил от Формула 1 по отношение на сложна технология. Защото ако на пистата последните се обслужват от тълпа инженери, използващи лаптопи преди състезанието, едно натискане на бутона за стартиране е достатъчно за собственика на One. Ако преди това е превел сумата от 3,2725 милиона евро (с ДДС) на производителя, разбира се.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.