• 07 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6795
  •  GBP / BGN 2.2411
  •  CHF / BGN 2.0885
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

MG представи нов пикап с оригинален дизайн

MG представи нов пикап с оригинален дизайн

/КРОСС/ MGU9 е първият пикап MG на австралийския пазар. Моделът ще се конкурира с популярните Ford Ranger и Toyota Hilux в тази страна. Новостта е изградена на базата на китайския Maxus/LDV Terron 9, като е заимствала по-голямата част от техническия пълнеж, но с редица разлики за индивидуалност.

Външно MGU9 до голяма степен повтаря каросерията на Terron 9. Голямата радиаторна решетка е получила нова форма, допълнителни хромирани елементи и, разбира се, логото на MG в центъра.

Друга интересна характеристика е системата MG Smart Hatch, която разширява товарното отделение благодарение на сгъваема преграда в задната част на кабината. Тази опция обаче е налична само в най-високата конфигурация Explore Pro.

Вътре основният акцент е селекторът на предавките в авиационен стил, уникален за MG. Останалата част от кабината повтаря тази на LDV Terron 9, включително стандартното дигитално арматурно табло с два 12,3-инчови дисплея. Версията Explore Pro получава отопляеми, вентилирани и масажни предни седалки, отопляеми задни седалки, аудио система JBL, панорамен стъклен покрив и кожена тапицерия.

MG Australia подчертава, че MGU9 е разработен и тестван специално за местни условия. Ключовата разлика от китайския му аналог е многораменното независимо задно окачване вместо традиционните пружини за този клас. Според MG това решение осигурява предимство в комфорта и управлението, без да се прави компромис с товароносимостта.

Под капака се намира 2,5-литров, четирицилиндров турбодизел, произведен от SAIC, с мощност 215 к.с. и въртящ момент от 520 Нм. Двигателят се комбинира изключително с 8-степенна автоматична трансмисия ZF и система за задвижване на всички колела BorgWarner с понижаваща предавка. Електронни блокировки на диференциалите на двата моста се предлагат като опция.

Декларираната теглителна мощност е 3500 кг, полезният товар е от 770 до 870 кг, което съответства на нивото на конкурентите в класа на средноразмерните пикапи.

MGU9 е с дължина 5500 мм, ширина 2265 мм, височина 1874 мм и междуосие 3300 мм. Това го прави със 130 мм по-дълъг от Ford Ranger с допълнителни 30 мм в междуосието.

Предварителните поръчки за MGU9 вече се приемат в Австралия, доставките ще започнат през втората половина на 2025 г. Цените започват от 52 990 австралийски долара (34 900 щатски долара) за базовата версия Explore и стигат до 60 990 австралийски долара (40 200 щатски долара) за топ версията Explore Pro.

Интересното е, че MGU9 скоро ще има друг роднина в друга част на света. Предстоящият VW Amarok Hybrid също ще бъде базиран на платформата Maxus/LDV Terron 9, но ще получи електрифицирано задвижване и ще се произвежда в завода General Pacheco в Аржентина за южноамериканските пазари. 

 

Източник: auto-press.net   

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.