• 30 Септ 2022 |
  •  USD / BGN 2.0151
  •  GBP / BGN 2.1857
  •  CHF / BGN 2.0506
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 25°C

Илин Димитров обсъди с БСК основни проблеми и политики в сектор туризъм

Илин Димитров обсъди с БСК основни проблеми и политики в сектор туризъм

/КРОСС/ Министърът на туризма д-р Илин Димитров беше гост на Българска стопанска камара, за да обсъди с представители на бизнеса основни проблеми и политики на служебния кабинет в сектор туризъм. Той очерта най-острите проблеми, с които се е заел - първият, забавянето на плащанията към хотелиерите, настанили украински бежанци. Той подробно разясни причините за това и механизма при верифициране на данните, за да се пристъпи към плащане.

Като втори остър проблем при встъпването си в длъжност служебният министър посочи забавените категоризации и отчете, че се върви към решаване на въпроса. Друг разрешен проблем на този етап са мерките срещу COVID-19 и облекчаването им, а министър Димитров подчерта доброто сътрудничество с министъра на здравеопазването, от което печели туризмът.

Друг акцент от работата бе рекламата - засилването на присъствието на България на близките и средните пазари, необходимостта от промяна в механизмите, за да постъпват значително повече средства, тъй като за национална реклама се отделят едва 0,02% от БВП, при положение, че секторът допринася към БВП с най-малко 7%.

Министърът разказа за срещата си с концесионерите на плажове и идеята да бъде увеличен броят на плажове с чистота и гарантирано качествен туристически продукт. Бяха обменени мнения за ваучерите за храна и туризъм и как да се прилагат от бизнеса оптимално.

Министърът коментира средносрочните политики: създаването на гаранционен фонд, придвижването на наредбата за туристическа маркировка, създаването на единна браншова организация и дигиталната реклама. Беше коментирано, че туристическият бранш не е узрял за идеята за създаване на единна организация, същевременно министърът подчерта, че с обединяването на бизнеса в сектора ще постъпват много повече средства за самофинансиране и реклама. Министърът съобщи, че текстът за дигиталната реклама е готов и ще бъде внесен в Народното събрание.

Бяха обсъдени теми като цените на тока, газа и тежката зима, която предстои и как това ще рефлектира върху туризма.От работодателската организация благодариха за конструктивния разговор и обменените идеи по най-горещите теми в бизнеса в сферата на туризма.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2022 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.