• 04 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 16°C

Mobile Business Group (MBG) отбелязва свръхрастеж в годишните си финансови резултати

Mobile Business Group (MBG) отбелязва свръхрастеж в годишните си финансови резултати

Групата отчита най-доброто си финансово представяне откакто придоби бизнеса на Motorola

/КРОСС/ Mobile Business Group (MBG), част от бизнес направленията на Lenovo, обяви впечатляващи годишни финансови резултати с рекордно представяне през четвъртото тримесечие. Групата регистрира почти 90% ръст на приходите на годишна база, като отчита най-доброто си представяне откакто придоби бизнеса на Motorola.  
За цялата фискална 20/21 година Mobile Business Group (MBG) отбелязва + 9% годишен ръст на приходите си, като всеки действащ пазар е постигнал оперативна рентабилност за четири последователни тримесечия. Наблюдава се и значителен ръст в  пазарния обем на групата с трицифрена стойност в Северна Америка, Европа и Азиатско-Тихоокеанския регион, като същевременно е достигнат нов рекорден пазарен дял в Латинска Америка.
 
“Това представяне индикира успеха на нашия път на трансформация от 2018 г. насам и ни позиционира като двигателна сила на пазара”, споделя за резултатите настоящият президент на Motorola Серджо Буняк.  “Вярваме, че нашата оперативна дисциплина, разнообразно портфолио и добре развити взаимоотношения с крайния потребител доведоха до този растеж на пазара и рекордно високата рентабилност”, допълва той.
От групата отбелязват сериозен фокус и върху стратегически инициативи за създаване на иновация и диверсификация на продуктовото портфолио, сред които:

  • “5G за всички”: В последно време групата постави фокус върху предоставянето на 5G на всички ценови нива, като беше и сред първите, които въведоха 5G продукти в средния клас.
  • Преживявания: Наскоро бе представена и платформата за десктоп функционалност “ready for”, която извежда иновацията на смартфона отвъд него като пренася потребителското преживяване на големия екран.
  • Услуги: Интеграцията на функционалности като ThinkShield за мобилни устройства, които подпомагат взаимодействието с B2B клиенти и представят решение за техните нужди.

В България представянето на групата и в частност на бранда Motorola също отчита много добри резултати: забелязва се значителен ръст от над 100% Y.o.Y в “open-market” сегмента.

“Визията ни за развитие на Motorola България е да предоставим възможно най-добрите технологични функционалности на най-достъпна цена. Наблюдаваме все по-голямо търсене от пазара за нашите устройства като това се отразява и в предлагането от страна на операторите, които все повече работят в посока разширяване на портфолиото си от наши продукти”, коментира Владислав Иванов, генерален мениджър за Централнa и Източна Европа, позитивното развитие на присъствието на Motorola в България.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.