- 29 Март 2024 |
- USD / BGN 1.8091
- GBP / BGN 2.2873
- CHF / BGN 2.0027
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 8°C
Huawei стартира нова кампания за удължаване на гаранцията
27 Ноември 2020 | 16:37
Продължава услугата „от врата до врата" и сервизният център остава отворен
/КРОСС/ За да осигури по-добро обслужване на клиентите, Huawei Consumer Business Group в България удължава гаранционния срок за всички продукти на HUAWEI, включително слушалки, таблети, преносими аудио и рутер устройства, чиято първоначална гаранция изтича през периода 28 ноември 2020 г. до 28 февруари 2021 г.. За всички тях гаранцията се удължава до 1 март 2021 г. *
Информация за гаранцията на вашето Huawei устройство може да получите от приложението за поддръжка (Сервиз -> Бързо обслужване -> Предимства) или през официалния уебсайт на Huawei https://consumer.huawei.com/bg/support/warranty-query/
Припомняме, че от 28 септември, собствениците на HUAWEI устройства независимо дали са още в гаранция или са обект на извънгаранционно обслужване, могат да се възползват и от услугата „От врата до врата" на Центъра за обслужване на клиенти на Huawei. Тя включва безплатна за потребителя куриерска услуга, към сервиза и обратно към собственика на устройството, която може да се заяви на номер 0800 18818 всеки делничен ден от 9 до 18 ч. Безплатната двупосочна куриерска услуга за гаранционни и извънгаранционни смартфони, таблети, лаптопи и смарт часовници покрива цялата територия на България.
Центърът за обслужване на клиенти в София на ул. „Леге" N6, спазвайки всички епидемиологични мерки, остава отворен, за да може всеки клиент да получи най-удобното и приятно за него обслужване.