-
16 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6641
GBP / BGN 2.2279
CHF / BGN 2.0907- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Месец кампания в медиите струва 3 млн. лв. на партиите
30 Септември 2022 | 09:59
/КРОСС/ Два дни преди предсрочните парламентарни избори кампанията на партиите вече е във финалната си фаза.
За поредна кампания екипът на Институт за развитие на публичната среда следи средствата, които партиите влагат в медийно отразяване - традиционно основно разходно перо в отчетите на политическите формации. Мониторингът ни включва официалните страници на 39 национални и регионални медии - 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции.
В края на предизборната надпревара публикуваме резултати с актуалност към 28-и септември, 2022 г. Подписаните договори между политическите формации и медиите възлизат на обща стойност от 3 020 075 лв. (без ДДС). Така за последните осем дни средствата за партийна реклама са се увеличили с близо 1 млн. лв.
Кои са най-предпочитаните медии и кой участник е вложил най-много за реклама, може да видите в публикацията на платформата "Отворен парламент" - "Месец кампания в медиите струва 3 млн. лв. на партиите".