• 23 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8396
  •  GBP / BGN 2.2656
  •  CHF / BGN 2.0178
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 10°C

Поколението Z определя модните тенденции в глобален мащаб

Поколението Z определя модните тенденции в глобален мащаб

Според проучване на GLAMI големите модни марки коригират своя асортимент спрямо тенденциите на Gen-Z поколението

/КРОСС/ Вече не модната индустрия е тази, която диктува тенденциите и налага какво да се носи и какво не. Изместването на баланса на силите в модата днес е факт – Gen-Z диктуват тенденциите, без да чакат да им бъде от показано от индустрията какво е „готино“.  

Свидетели сме на това как големите модни марки коригират своя асортимент въз основа на това, което се налага като тренд за Gen-Z поколението. Тази нова тенденция засяга не само това, което самите Gen-Z предпочитата да носят, за да изразяват себе си и начина си на живот, но и променя начина, по който самата модна индустрия функционира. 

Освен това, дори поколението Z да не е целевата група, която харчи най-много в момента, след няколко години именно нейните представители ще имат по-голяма покупателна способност от милениалите и ще станат основните клиенти на модната индустрия, а не само създатели на трендове.

Проучване на GLAMI показва какви са модните предпочитанията на поколението Z

Дънки с ниска талия, Ugg, фиби с пеперуди, велурени суитшърти, клинове с широки крачоли – списъкът може да бъде продължен. Нарастващото очарование, което поколението Z вижда в това, което беше актуално в началото на 2000-та година е повече от просто поредния пример за това как всичко старо  отново се превръща в ново.

Не просто стил, а „начин на живот“

Това, което представителите на поколението Z обича да носи, не е свързано с конкретен „стил“, а с това, което резонира с тяхната личност и … в момента е актуално в социалните мрежи. Модните микротенденции сега се наричат основни и се появяват всеки ден, въртящи се около много специфична визуална естетика. Примери за това са regencycore, cabincore, barbiecore. Някои от тях издържат много малко във времето, но други се превръщат в дълготрайни тенденции.

Това, което към момента наричаме поколение Z, вече придобива своя ясен моден облик и стандартите, които то ще внесе няма да са свързани просто с тип дрехи, обувки и аксесоари, а с цяла нова структура на поведение. 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.