• 08 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6795
  •  GBP / BGN 2.2411
  •  CHF / BGN 2.0885
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

„Царска сол“, био шафран и бижута от кехлибар на следващия фермерски пазар на Lidl

„Царска сол“, био шафран и бижута от кехлибар на следващия фермерски пазар на Lidl

/КРОСС/ Общо 15 български производители ще вземат участие в следващия фермерски пазар на Lidl. Сред продуктите, които ще представят, са „Царска сол" - уникален по рода си български продукт, био шафран, бижута от кехлибар и козметика с натурално какао. Събитието ще се проведе между 17 и 19 октомври на паркинга пред магазина на веригата в ж.к. „Люлин" 9 на бул. „Царица Йоанна" 20.

„Царска сол" - уникален български продукт с подправки и семена, био шафран, бижута от кехлибар и козметика с натурално какао са сред продуктите, които ще намерят място на следващия фермерски пазар на Lidl. Събитието ще се проведе между 17 и 19 октомври на паркинга пред магазина на веригата в ж.к. "Люлин" 9 на бул. "Царица Йоанна" 20.

„Царска сол" е наш патентован продукт, който представлява уникална смес - патентована от нас,  от сол, подправки, билки и семена, създадена изцяло от природни съставки, без химична обработка и без добавени консерванти. Тъй като е с изчистен състав, изчистена от химически съставки и консерванти, солтатя има висока хранителна стойност и се усвоява много бързо от организма. Богата е на микроелементи, подпомага храносмилането и е идеална за активни и спортуващи хора", коментира нейният създател Боян Стоев от „Омега Оойлс", който е сред участниците в пазара. ще участва на пазара този уикенд.

Освен „Царската сол", посетителите на фермерския пазар посетителите ще открият още разнообразни продукти, сред които био шафран, натурални сапуни с шафран и магарешко мляко и масло от бял трън на „Шафран делукс", както и кехлибарени бижута на от художника Иван Саздов.

Между другите интересни предложения включват са чаятй от какаови листа и натуралната какаова козметика от на популярното ТВ лицепознатия от малкия екран Кофе Бабоне и дървената посуда от на „Арт Ковачев" от района на гр. Банско.

Фермерският пазар ще предложи богат избор от свежи и сезонни продукти като Качествени родни хранителни продукти също ще са част от фермерския пазар и тази седмица. Плодове и зеленчуци - батат, хинап и тиква от Илияна Илиева, домати, пипер, краставици, ябълки и сливи от Стефан Нямов, ядки от Петър Ганчев, разнообразни сладка, сиропи и лютеница от „Том консерв" и хляб от фурната на с. Дрен ще очакват посетителите. Тези, които искат да подсилят имунитета си преди зимата, могат да открият билки от „Билка чудодейка", мед и пчелни продукти от „Къщата на пчелите" (с. Равадиново) и от „Кошерин" (гр. Белоградчик).

За любителите на качественото вино и мезетата, пазарът предлага специална селекция. Ще бъдат представени вина от района на Мелник на Бисер Кьосев, както и млечни продукти на мандра „Братушково". Заедно с тях билки на „Билка чудодейка", мед и пчелни продукти от „Къщата на пчелите" от с. Равадиново и на „Кошерин" от гр. Белоградчик могат да помогнат на посетителите, които искат да подсилят имунитета си преди зимата. 

За любителите на виното и подходящите за него мезета пазарът ще покаже вина от района на Мерник на Бисер Кьосев, млечни продукти на фермите „Братушково" - от едноименното село, и „Багри" от местността Трояне близо до р. Дунав. „100 колбаса" ще покажат интересни българскиса подготвили селектирани месни продукти, сред които трюфелов колбас.

И този път на фермерския пазар малки и големи ще могат да се запознаят с процесите на производство и да научат повече за качествата на автентичните български продукти, на специално организираната мини работилница.  

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 139 магазина в 59 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.