• 26 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8255
  •  GBP / BGN 2.2837
  •  CHF / BGN 2.0000
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 11°C

Kaufland гарантира изкупуването на хиляди тонове плодове и зеленчуци от български производители

Kaufland гарантира изкупуването на хиляди тонове плодове и зеленчуци от български производители

/КРОСС/ Kaufland гарантира изкупуването на хиляди тонове плодове и зеленчуци от български производители чрез уникалната си програма за договорно изкупуване на продукцията. През 2022 г. веригата има сключени такива договори с 25 земеделци от цялата страна и чрез тях продължава устойчивата си подкрепа за родните производители и развитието на селата.

Темата ще бъде представена днес пред участниците в хакатона „Бъдещето на селата" от глобалната програма на WWF за устойчиви младежки иновации и предприемачество Panda Labs. Тя реализира и второто си издание у нас с подкрепата на „зеления" ритейлър.

Хакатонът започва днес и в него ще се включи Мариела Байкова от търговския екип на компанията, която работи с производители и доставчици на зеленчуци в Kaufland. Тя ще говори за договорите за предварително изкупуване на продукцията, които веригата сключва с производители на плодове и зеленчуци, за да гарантира от една страна качеството на продуктите, които предлага, а от друга - спокойствието на производителите, че има къде да пласират продукцията си. Всички земеделски производители, с които Kaufland има сключени договори за производство, са сертифицирани по програмата Global G.A.P. - независима световна система за добри земеделски практики. Kaufland ще представи и друга форма на устойчиво сътрудничество с родните земеделци - производството на плодове и зеленчуци за собствената линия продукти на веригата "Брей!".

„Бъдещето на селата" е вторият хакатон от второто издание на глобалната програма на WWF за устойчиви младежки иновации и предприемачество, която се реализира у нас с подкрепата на „зеления" ритейлър. В хакатона ще участват десетки младежи, за да търсят нестандартни решения на казуси за устойчивото развитие на селата. За това ще им помагат представители на науката, неправителствения сектор и бизнеса като Мариела Байкова, които ще споделят опит и успешни примери от практиката.

В края на хакатона в неделя жури ще определи отбори победители, които ще участват в едноименния мастърклас, където да доразвият идеята си за продукт или услуга с бизнес план и подкрепа от ментори. По време на първия хакатон на Panda Labs Иво Василев, енергиен мениджър на Kaufland България, представи пред участниците как „зеленият" ритейлър допринася за намаляване на въглеродните емисии в градовете чрез своята политика за енергийна ефективност.

Panda Labs II ще продължи до средата на 2023 година и ще включва два семестъра - „Бъдещето на градовете и селата" и „Бъдещето на храната".

Panda Labs се реализира у нас с подкрепата на фондация „Америка за България" и на Kaufland България. Целта на програмата е да открие следващото поколение талантливи изследователи и предприемачи, които ще помогнат за решаването на регионални и глобални проблеми. Преди дни тя беше отличена с първо място за „Образователна програма" в първите „ESG Awards", организирани от PwC България.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.