- 27 Апр 2024 |
- USD / BGN 1.8255
- GBP / BGN 2.2837
- CHF / BGN 2.0000
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 8°C
Електрическият Rolls-Royce в тест на дълги разстояния
01 Август 2022 | 12:15
/КРОСС/ Електрическият Rolls-Royce - Spectre е в активна тестова фаза. Очаква се тестовата програма да покрие пробег 2,5 милиона километра, което би съответствало на среден полезен живот от 400 години. Само в Южна Франция те искат да изминат 625 000 тестови километра с луксозния електрически автомобил.
Тестовете са разделени на две фази и започват на историческия полигон Autodrome de Miramas. Някога състезателна писта, която е била домакин на Гран При през 1926 г., сега място с център за тестове и разработка от последно поколение с повече от 60 километра и 20 специални пътни среди на тестови писти. Те предлагат разнообразни опции за тестване - включително овал с три ленти, пет километра, високоскоростен, наклонен, който позволява Spectre да бъде тестван при постоянно високи скорости.
Втората фаза на тестване в региона ще се проведе в провансалската провинция около Мирамас и на Лазурния бряг. Тестването на място в реалния свят се повтаря и на ключови пазари по света.
Spectre е добре свързан: всеки един от неговите компоненти е по-умен от всякога във всеки Rolls-Royce. Той има 141 200 връзки предавател-приемник, което е около три пъти повече от предишния Rolls-Royce. Собствени на марката софтуерни специалисти са разработили децентрализиран интелект. Той разчита на данните, които се обработват по-близо до източника, а не изцяло от един централен обект. Следователно времето за реакция трябва да бъде значително по-бързо и процесите по-подробни.
Rolls-Royce също има да предложи нещо ново, когато става въпрос за шасито - след месеци на тестване беше пусната нова технология за него, която има за цел да гарантира, че Spectre предоставя и прочутият "Magic Carpet Ride"/каране като вълшебното килимче/ - стабилен и плавен вървеж при всички условия.
Усъвършенстваната електронна стабилизация при накланяне използва редица нови хардуерни компоненти и използва високоскоростната обработка на данни на Spectre. Той използва данни от системата Flagbearer, която разчита пътната настилка отпред, и от навигационната система, която разпознава предстоящите завои.
Абсолютният контрол над автомобил с толкова големи пропорции е възможен благодарение на изцяло алуминиевата пространствена рамка на Rolls-Royce. Тази платформа е ексклузивна за марката и позволи на дизайнерите не само да създадат нов клас в Rolls-Royce с електрическото суперкупе, но и да постигнат най-твърдата каросерия в историята на марката със Spectre.