• 07 Юли 2020 |
  •  USD / BGN 1.7270
  •  GBP / BGN 2.1610
  •  CHF / BGN 1.8378
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София °C

Диетата Скарсдейл – с до 9 кг по-малко за 14 дни

Диетата Скарсдейл – с до 9 кг по-малко за 14 дни
Ето за какво трябва да внимавате

/КРОСС/ След края на социалната изолация и особено преди лятната си почивка, много хора се чудят как да влязат отново във форма. Заради безразборно хранене и липса на движение, някои са качили определен брой килограми, които трябва да свалят.

Смяната на хранителния режим или подлагането на диета, е един от начините за постигане на целта, но е особено важно да се спрат на това, което е най-подходящо за тях. 

Ако не искате да се подлагате на драстично ограничение в менюто, а просто да се пречистите за известен период от време, то диетата “Скарсдейл“ е идеална за вас. 

Тя се изпълнява 14 дни, като през това време може да свалите до 9 килограма. Автори на популярната програма за отслабване са д-р Хърман Тарноуър и неговия колега Сам Бейкър. В своята книга те описват как да намалите своето тегло и го поддържате в здравословни граници, според вашето здравословно състояние и предпочитания. 

Какво представлява диетата „Скарсдейл“? 

Първоначално тя е създадена за пациенти със сърдечносъдови заболявания, но постепенно добива популярност и сред общото население. Едно от предимствата й е, че е само за две седмици и не изисква броенето на калориите. В нея са включени храни, богати на мазнини, протеини, въглехидрати, витамини и минерали, за да може на тялото да не му липсва нищо. 

Средно на ден се приемат до 1 000 калории, като съотношението на протеини, мазнини и въглехидрати е 43%-22,5%-34%. 

Основни правила, които да следвате: 

– Яжте само определените в менюто храни без да ги заменяте с други; 
– Консумацията на алкохол е забранена за периода;
– Ако огладнеете между храненията, похапвайте само целина и моркови; 
– Кафе, чай и вода са позволени; 
– Не използвайте сосове за овкусяване на салатите; 
– Зеленчуците в салатата трябва да се овкусяват само с лимонов сок, без мазнина; 
– Не консумирайте прекалено мазно месо, а по-крехко; 
– Захарта е забранена; 
– Картофи, ориз, консервирано месо и салами също не се ядат; 
– не бива да се ядат повече от 2 филии хляб дневно; 
– Не бива да спазвате диетата за повече от 14 дни. 

Кои храни и напитки са разрешени за поддържане на теглото? 

Месо – пилешко, свинско, телешко, пуешко и друго, но без мазната част; 

Риби и морски дарове – печени, варени, задушени; 

Яйца – до 3 яйца седмично, приготвени без мазнина;

Млечни продукти – всички нискомаслени продукти; 

Плодове и зеленчуци – в неограничени количества; 

Напитки – прясно изцедени сокове, чисто кафе и чай.

Алкохол – в малки количества, до 50 милилитра дневно. 

Тестени изделия – протеинов или пълнозърнест протеинов хляб. 

реклама
ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2020 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.