• 05 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6765
  •  GBP / BGN 2.2365
  •  CHF / BGN 2.0940
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Shelly Group отчита 50% ръст на приходите като резултат от успешната Black Friday кампания

Shelly Group отчита 50% ръст на приходите като резултат от успешната Black Friday кампания

/КРОСС/ Shelly Group, водещ доставчик на IoT решения и интелигентни системи за сгради, отбеляза впечатляващ растеж по време на тазгодишната инициатива „Черен петък". Компанията отчита 50% увеличение на приходите, достигайки 36,0 млн. евро, в резултат на изключително силните резултати в собствения онлайн магазин и разширяващото се участие на професионалните клиенти.

Онлайн магазинът на Shelly тройно увеличава търсенето - и променя динамиката на сезона:

По време на кампанията онлайн магазинът на Shelly регистрира тройно нарастване на търсенето, което значително компенсира временния спад в обемите през една от партньорските платформи за пазаруване. Особено силни резултати са отчетени на пазарите в Италия и Обединеното кралство, където регионалните (езикови) версии на уеб магазина са имали ключова роля.

Интересна тенденция е и по-равномерното разпределение на търсенето през цялото четвърто тримесечие, което позволява периодът на „Черния петък" да допринесе за устойчивия ръст, а не да концентрира всички поръчки в рамките на кампанията.

Най-силните категории: смарт брави, отоплителни решения и професионални системи:

Сред звездите на кампанията са:

● Shelly LOQED - интелигентни брави, които продължават да печелят доверие на пазара;

● Shelly BLU TRV - смарт термостатични радиаторни вентили, реализирали ръст на търсенето благодарение на отоплителния сезон и фокуса върху енергийната ефективност;

● Серията Shelly Pro 3EM - професионална продуктова линия, която се представя изключително силно и бележи значително нарастване сред професионалните клиенти;

Тези резултати подчертават разширяващата се база от професионални партньори, които играят все по-важна роля в бизнеса на Shelly, благодарение на по-големия обем на проектите и по-широката партньорска база. Като цяло, това развитие отразява продължаващата диверсификация на клиентската база и непрекъснатото разширяване на бизнес областите с по-висока рентабилност.

Уверени прогнози за 2025 година

Предвид отличното представяне по време на кампанията „Black Friday", Съветът на директорите на Shelly Group потвърждава финансовите си очаквания:

● приходи между 145 млн. евро и 155 млн. евро (284 - 303 млн. лева)

● EBIT между 35 млн. евро и 40 млн. евро (68 - 78 млн. лева).

Волфганг Кирш, съизпълнителен директор на Shelly Group, коментира:

„Тазгодишните продажби по време на Black Friday ясно показват колко силно е позиционирането ни на пазара по отношение на съотношението цена-качество. Нашият онлайн магазин отбеляза изключително голямо търсене, което компенсира временния спад в обемите. В същото време значението на нашите професионални продуктови линии продължава да нараства. С нашите решения за енергийна ефективност и приложения за интелигентни сгради отговаряме на ключовите тенденции сред клиентите. Ние сме убедени, че ще постигнем целите си за 2025 г. и считаме, че сме в изключително добра позиция да продължим да преследваме средносрочните си амбиции за растеж."

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.