• 15 Юли 2025 |
  •  USD / BGN 1.6731
  •  GBP / BGN 2.2566
  •  CHF / BGN 2.1015
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

STEM стимулира любопитството и интердисциплинарното мислене

STEM стимулира любопитството и интердисциплинарното мислене

/КРОСС/ Обучението STEM (Science - Technology - Engineering - Mathematics / Наука - Технология - Инженеринг - Математика) насърчава любопитството, а то е най-важният елемент за провокиране на идеи и за достигане на творчески иновации. Този метод е известен от десетилетия, но все още не се прилага достатъчно широко у нас.

STEM доближава ученици и студенти до науката и реалната практика, до качественото дигитализирано учебно съдържание, обясни пред БНР Mилена Крумова. Тя е д-р по икономика, д-р по автоматизация на области от нематериалната сфера, основател и управител на ЕдуТехФлаг (EduTechFlag) - организация, която провежда обучения на учители.

Според нея, ако преподавателите имат желание и мотивация да променят подходите си в клас, да стимулират интердисциплинарното мислене, да обогатяват дигиталните си ресурси, ситуацията в българското училище може да се промени до 2-3 години.

Между другото, вече се говори и за STEAM (science, technology, engineering, arts and mathematics), STREM (Science, Technology, Robotics, Engineering and Mathematics), STEMM (science, technology, engineering, mathematics, and medicine) и дори за GEMS (Girls in Engineering, Math, and Science)

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.