• 07 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 15°C

Супербоул отчита най-ниската си телевизионна гледаемост за последните 15 години

Супербоул отчита най-ниската си телевизионна гледаемост за последните 15 години

/КРОСС/ Мачът за шампионската титла в първенството по американски футбол на САЩ (НФЛ) е постигнал най-ниската си телевизионна гледаемост за последните 15 години, пише "Ройтерс".

Супербоул, в който "Тампа бей бъканиърс" с Том Брейди спечели срещу "Канзас сити чийфс", беше излъчен от CBS, като събра 92 милиона зрители, показват данните на "Нилсен". Това е с 9% по-малко от миналата година.

Данните включват хората, които са гледали мача по телевизията вкъщи или в барове.

Супербоул е най-мащабното годишно телевизионно събитие в САЩ. Рекордът беше поставен през 2015 г. със 114.4 милиона зрители.

В последните години зрителите все повече се насочват от телевизията към различни онлайн платформи за излъчване. От CBS посочват, че тазгодишният Супербоул се е превърнал в мача от НФЛ с най-много онлайн излъчвания на живо в историята. По този начин е събрана допълнителна зрителска аудитория от 5.7 милиона души.

От компанията допълват, че цялото рекламно време е било разпродадено. Цената на 30-секундно видео струваше 5.5 млн. долара, което е колкото миналата година.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.