-
24 Юли 2025 |
USD / BGN 1.6637
GBP / BGN 2.2546
CHF / BGN 2.0938
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
Забавни игри от Yettel учат деца и родители за дигиталната безопасност на Day Off: Family Time

14 Май 2025 | 10:16

/КРОСС/ Как да навигират безопасно в интернет и да се предпазват от различните опасности онлайн - това ще научат чрез интерактивни игри и преживявания от Yettel посетителите на семейното събитие Day Off: Family Time. През целия съботен ден на 17 май, от 10:00 ч. до 18:00 ч., на паркинга пред хипермаркет HIT MAX, Младост, телекомът ще помага на деца и родители да се справят с различни предизвикателства в онлайн среда и да разпознават вредно или подвеждащо съдържание в интернет.
Day Off: Family Time се организира за втора поредна година от медията Az-jenata.bg, част от Investor Media Group. Тази година се очаква то да привлече над 5500 посетители. Освен заниманията на тема дигитална безопасност, в събитието са предвидени разнообразни работилници и демонстрации, свързани със здраве, образование, технологии, екология, мода и красота. Организаторите са предвидили и томбола с награди. Участниците могат да регистрират в нея, като посетят всички обособени зони и съберат стикерите от щандовете на изложителите.
В обособения кът на Yettel децата и младежите ще могат да се превърнат в истински дигитални скаути. Те ще имат за задача да създават силни пароли, да отговарят на въпроси за защита на личните данни, както и да различават фалшиви от истински новини.
С участието в семейното събитие Day Off: Family Time, телекомът се стреми да предаде на подрастващите важни послания и да изгради у тях ключови дигитални умения, важни за безопасността им в интернет като критично мислене, разпознаване на заплахи и измами, защита на личните данни и др. Подобни инициативи са чудесна възможност и за ангажиране на родителите, тъй като в програмата на компанията за дигитално приобщаване се обръща сериозно внимание и на семействата - както чрез подкрепа за изграждането на здравословни дигитални навици у децата, така и с надграждане на знанията и уменията на родителите.
Дигиталното образование на младото поколение е кауза на Yettel вече повече от 17 години. Всяка година компанията има ангажимент да достигне до 40 000 деца по темите за онлайн безопасността, както и да помогне на 10 000 души да развият дигиталните си компетенции. През 2024 г. тези цели се преизпълват, като Yettеl успява да подкрепи над 82 000 души в усвояването на нови знания за защита в интернет и съвременните технологии.
-
ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
24 Юли 2025 | 21:49
Българският Червен кръст получи вода за попълване на бедствения си резерв, като част от водата ще се раздава по време на горещите дни24 Юли 2025 | 19:48
Веолия получи “зелена светлина” от Столична община за изграждане на 2 малки ВЕЦ-а24 Юли 2025 | 18:32
25 деца казаха "Не" на агресията чрез футболен мач в инициатива на МКБППМН - Стара Загора24 Юли 2025 | 18:17
На 26 юли и 27 юли в следобедните часове ще се ограничава движението на камионите над 20 тона по определени участъци в 8 области. Очакват се високи температуриПОЛИТИКА