• 26 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8245
  •  GBP / BGN 2.2829
  •  CHF / BGN 1.9974
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 3°C

Витрините с обслужване на Kaufland са най-харесвани от клиентите

Витрините с обслужване на Kaufland са най-харесвани от клиентите

/КРОСС/ Във връзка с 17-тия си рожден ден, най-голямата верига хипермаркети у нас Kaufland България продължава с равносметката за дейността си по ключови за бизнеса теми, като отчита огромен клиентски интерес към витрините с обслужване в магазинната мрежа. Над 435 000 души купуват различни продукти от витрините на седмична база, като най-посещаваната витрина на ритейлъра е тази в един от хипермаркетите на гр. Пловдив. Над 400 вида са свежите артикули, които се предлагат ежедневно на всяка една витрина, като сред тях са сирена и кашкавали, прясно месо и колбаси, маслини и салати. В 28 от хипермаркетите от веригата на витрината се предлагат всеки ден над 20 вида свежа риба и морски дарове, като новообособените специализирани витрини са разположени в магазините в Благоевград, Враца, Карлово и Перник.

Сред най-продаваните продукти от витрината на хипермаркета са пресните охладени пилешко и свинско месо. В началото на 2023 г. компанията се превърна в единственият ритейлър, който сертифицира качеството на каймата и мляното месо от собствените си български марки "Брей" и "Шеф Месар", които се предлагат на витрините в цялата страна. Сертификатът удостоверява, че продуктите отговарят на 150 критерия за качество TÜV AUSTRIA, включително за съхранение и безопасност.

В последните години, компанията поетапно подменя хладилните агенти на витрините с обслужване с такива, които са нискоемисионни и щадящи природата. Към момента веригата е подменила изцяло хладилните инсталации в 15 свои хипермаркета, като плановете за 2023 г. е да бъдат подменени още 3.  

Представително проучване, извършено от независимия институт Kantar, поставя на първо място витрините на Kaufland България в контекста на удовлетвореност на клиентите и доверие към марката. Запитаните са оценили най-високо представянето на компанията по отношение на  обслужването, учтивостта на служителите, чистотата и хигиената, презентацията на продуктите и времето за чакане на витрината за обслужване. Най-големият ритейлър в България е получил най-висока оценка от клиентите в категории свежест, качество, цена, разнообразие и изглед на продуктите в продуктови категории прясно месо, млечни продукти, колбаси.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.