-
10 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6807
GBP / BGN 2.2391
CHF / BGN 2.0840- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Yettel стартира 11-ото издание на програмата „Рамо до рамо“
09 Декември 2025 | 10:47
/КРОСС/ Четирима нови участници се присъединяват към програмата, като за първи път до един от тях застава и куче-водач
Yettel даде официален старт на 11-ото издание на програмата „Рамо до рамо" - инициативата, с която телекомът подкрепя професионалното развитие и социалната интеграция на хора с увреждания. Четирима нови участници се присъединяват към компанията, като за първи път до един от тях застава и куче-водач.
През следващите две години участниците ще работят върху реални проекти в отдели като „Счетоводство", „Кредитен риск", „Удовлетвореност от услугите" и „Обучение и развитие на магазинна мрежа". Всички те ще преминат през специализирани обучения, които да ги подготвят за работния процес. През цялото време до тях ще бъдат техните ментори - служители на Yettel, обучени да подпомагат професионалното развитие на хора с различни възможности. Програмата осигурява също подкрепа от корпоративен психолог и предлага възможност за изцяло дистанционна работа, което я прави достъпна за хора от цялата страна.
„Изключително щастливи сме да посрещнем новите участници в програмата. Вярваме, че те ще допринесат със своята мотивация за развитието на екипите, в които се присъединяват. „Рамо до рамо" е нашият начин да осигурим реална възможност на хора с различни възможности да се развиват в подкрепяща среда и да водят пълноценен професионален живот" - коментира Гергана Борисова, ръководител на програмата в Yettel.
„Рамо до рамо" продължава две години, през които участниците работят по реални проекти и стават неразделна част от екипите в компанията. Близо една трета от всички участници остават в Yettel и до днес, като се развиват в направления като технологии, финанси, управление на проекти, кол център и други. През годините телекомът последователно инвестира и в подготовката на своите екипи. До момента близо 60 служители са преминали обучения за ментори, за да могат да подкрепят новите участници в тяхната адаптация.
Програмата се реализира в партньорство с неправителствената организация Jamba, която има дългогодишен опит в подкрепата на хора със специални потребности. Екипът на Jamba подпомага предварителния подбор на кандидатите, разпространява информация за програмата и провежда обучения за мениджърите и екипите в Yettel, които работят с участниците.
За Yettel
Yettel е част от e& PPF Telecom Group - партньорство между PPF Group и Emirates Telecommunication Group (e&), фокусирано върху предоставянето на отлични телекомуникационни услуги и дигитално потребителско изживяване за клиентите в Централна и Източна Европа. В България Yettel свързва над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. Компанията има повече от 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от населението на страната.
Yettel България е първият и единствен до момента телеком у нас, сертифициран две поредни години с престижния сертификат Top Employer за високото качество на своите работодателски практики и политики. В основата им стои грижата за служителите, които имат свободата да бъдат себе си, да се развиват и да допринасят за реална промяна със своята работа.
За повече информация: Yettel.bg.