• 05 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6795
  •  GBP / BGN 2.2411
  •  CHF / BGN 2.0885
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Digitalk 101: Yettel е лидер по продажби на мобилни устройства и аксесоари

Digitalk 101: Yettel е лидер по продажби на мобилни устройства и аксесоари

/КРОСС/ Yettel затвърди позицията си като едно от най-предпочитаните места за покупка на ново мобилно устройство в България. За втора поредна година телекомът оглави класацията Digitalk 101 на доставчиците на комуникационно оборудване, а данните от авторитетното издание показват ръст от 9,1% в приходите на мобилния оператор, реализирани от продажби на смартфони, умни часовници и аксесоари през 2024 г. спрямо 2023 г. Това постижение е резултат от стратегически инвестиции в разнообразие от устройства, иновативен подход към клиентското обслужване и изграждането на цялостна екосистема от услуги с добавена стойност, които превръщат Yettel в предпочитан избор за все повече потребители, когато става дума за покупка и последваща поддръжка на мобилни устройства и аксесоари.

„През годините Yettel се доказа като едно от най-добрите места за закупване на смартфон не само заради изгодните предложения и огромното разнообразие от брандове и модели във всеки ценови сегмент, но най-вече благодарение на цялостния си подход за грижа за устройството през целия му жизнен цикъл", каза Стела Атанасова, директор, „Създаване на стойност за клиента". „Портфолиото ни се отличава с богато разнообразие от смартфони - над 100 модела от 13 бранда. През последната година сме го обогатили с над 80 нови модела смартфони, а 60% от всички въведени устройства през 2024 г. са с AI функционалности. Повечето от предлаганите от нас смартфони поддържат и 5G свързаност в мрежата на Yettel, която влезе в престижния списък на 20-те най-добри в света според осмия пореден сертификат от umlaut", допълва още тя.

През 2024 г. е отчетен двуцифрен ръст и при една от най-бързо растящите категории умни продукти - носимите устройства, които телекомът често предлага в специални пакетни предложения заедно със смартфон, осигурявайки още повече стойност за клиента и значително по-изгодни условия.

Отвъд традиционните предложения, които клиентът очаква от мобилен оператор, Yettel предлага и цялостна екосистема от услуги с добавена стойност. Пакетът от допълнителни услуги „Смартфон вселена", представен в началото на миналата година, включва редица предимства, които имат за цел да удължат живота на устройството и да осигурят повече спокойствие на притежателя му. 

Такива са удължената 3-годишна гаранция за всички смартфони, закупени от Yettel, вместо стандартната от 2 години; иновативната услуга „Смартфон диагностика", която позволява техническото състояние на телефона да бъде проверено дистанционно и напълно самостоятелно, за да се открият потенциални бъдещи проблеми и възможността за сключване на застраховка „Смартфон протект" с първа вноска предоставена от мобилния оператор без допълнително заплащане. Yettel е и единственият български телеком, който разполага със собствен оторизиран сервиз, където клиентите могат да получат професионално обслужване и дори да им бъде осигурено заместващо устройство докато трае ремонтът. А в края на жизнения цикъл на телефона, телекомът дава възможност на клиента да го предаде за рециклиране, като получи отстъпка за закупуване на ново с програмата „Рециклирай и спести".

В категорията „комуникационни продукти от неоператорски клас", традиционно обхващаща продажби на мобилни устройства като смартфони, умни часовници, базови и смарт аксесоари, са включени нефинансови дружества, регистрирани в България с основна дейност в сферата на информационните и комуникационните технологии. Класацията DigitalK 101 е изготвена на база обявения от тях общ размер на приходите им за 2024 г. и се базира на публично-достъпни източници и финансови отчети, публикувани в Търговския регистър.

 

За Yettel

Yettel е част от e& PPF Telecom Group - партньорство между PPF Group и Emirates Telecommunication Group (e&), фокусирано върху предоставянето на отлични телекомуникационни услуги и дигитално потребителско изживяване за клиентите в Централна и Източна Европа. 

В България Yettel свързва над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. Компанията има повече от 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от населението на страната.

В изпълнение на своята мисия да бъде партньор на хората в света на технологиите, Yettel осигурява на своите клиенти цялостна екосистема от продукти и услуги, заедно с изключително клиентско изживяване.

 

За повече информация: Yettel.bg.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.